Heb je vragen, een klacht of wil je weten wat onze voorwaarden zijn zodat je zeker weet dat je de juiste keuze maakt? Dan ben je op de goede plek beland! Hieronder vind je alle informatie daarover. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact op via onderstaande formulier. We helpen je graag verder!

Garantie Intex

Ondanks dat al onze producten voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen, kan het voorkomen dat er onverhoopt een defect ontstaat. Dit is uiteraard zeer vervelend. Wij zullen er alles aan doen om dit snel op te lossen.

Mijn aangekochte product is defect, wat nu?

Bij alle garantieclaims is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u (de consument) er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De garantietermijn voor zwembaden bedraagt in de meeste gevallen 3 maanden op lekkages in naden. Lekkages anders dan in naden vallen in principe niet onder garantie. Mocht u twijfelen dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met Intex Service.

Betreft uw garantieclaim één van de onderstaande artikelen?

Intex PureSpa

Een andere Intex product met een stekker

Deze kunnen rechtstreeks gemeld worden bij de serviceafdeling van Intex in Nederland of België (Nicotoy).

U kunt hen telefonisch of per mail bereiken via de volgende contactgegevens:
Telefoonnummer: 0165-593939
E-mailadres: service@intexcorp.nl

Garantie Netspa

Alle NetSpa jacuzzi’s worden grondig gecontroleerd en in orde bevonden voordat zij de fabriek verlaten. NetSpa garandeert dat dit product geen defecten in materiaal en vakmanschap bevat, voor de periode van 1 jaar. De garantieperiode begint op de datum van aankoop en NetSpa vereist bewijs van de oorspronkelijke aankoopdatum om zo de datum te kunnen vaststellen. Tijdens de garantieperiode zal NetSpa uw defecte producten ofwel repareren, ofwel vervangen. Vervangende producten of gerepareerde onderdelen hebben vervolgens alleen garantie op het resterende deel van de oorspronkelijke garantieperiode.

Verzendkosten beleid
De terugkeer van defecte onderdelen naar een servicecenter is ten laste van de eigenaar van de opblaas jacuzzi. De garantie is ten laste van het servicecenter.

Garantiebeleid
De beperkte garantie is niet van toepassing op defecten als gevolg van nalatigheid, ongeval, misbruik of andere redenen die buiten NetSpa’s controle vallen, inclusief:

–          Normale slijtage, nalatigheid of niet opvolgen van de instructies van het product.
–          Onjuist of gebrekkig onderhoud.
–          Verbinding met onjuiste voeding
–          Chemische waterschade
–          Verlies van het zwembadwater
–          Onbevoegde wijziging van het product of reparatie voor commerciële doeleinden.
–          Brand, bliksem, overstroming of andere externe oorzaken.

De garantie is alleen geldig in het land van aankoop in die landen waar NetSpa diezelfde modellen met de technische specificaties verkoopt. De garantie geldt alleen voor de oorspronkelijke koper en eindigt bij elke overdracht van eigendom Alle reparaties die onder de garantie worden gedaan, moeten vooraf worden goedgekeurd door een NetSpa service center

Garantie registratie
Om de garantie te claimen, kunt u uw opblaasbare jacuzzi registreren op www.netspa.eu. Het is essentieel dat alle informatie, waaronder de naam van de klant, de datum van aankoop, het serienummer en het spa model zijn aangegeven. Zonder de informatie zal de garantie ongeldig verklaard worden.

Eigenjacuzzi.nl staat achter zijn producten en kunnen daarom de fabrieksgarantie van 2 jaar geven op alle jacuzzi’s uit ons assortiment. Wij garanderen dat uw jacuzzi minimaal 2 jaar probleemloos zal moeten werken. Zo niet, dan gaan we daar iets aan doen.

Als u meer informatie wilt, advies nodig heeft of vragen heeft over uw bestelling, dan kunt u ons mailen of bellen. Wij doen er alles aan om u zo snel en zo correct mogelijk te helpen!

handleiding Netspa (pdf)

Garantie Bestway

Bestway heeft als fabrikant ervoor gekozen om de garantieverzoeken met betrekking tot artikelen van Bestway zelf af te handelen. Ze houdt zo zicht op wat er leeft en kan er eventueel actief naar handelen.

Voor deze artikelen kunt u contact opnemen met de aftersales van het service center van Bestway: 0800-2378929. Of klik hier voor support en de contact informatie van Bestway. Zie hiervoor ook de handleiding van uw product.

De Lay-Z-Spa’s van Bestway hebben 180 dagen garantie op de liner en 730 dagen garantie op de pomp.

Voor de correcte afhandeling van de garantie kunt u kijken in uw handleiding of contact op nemen met het service center van Bestway.

https://www.bestwaycorp.eu/nl-nl/warranty